11 gru 2018

OOTD | Elegancki Look



Dzisiejszy post przedstawia jedną z moich ostatnich stylizacji i stwierdzam, że czerń oraz szarość to połączenie ponadczasowe!

Wyobraźcie sobie, że macie jakieś ważne spotkanie i kompletnie nie wiecie jak się ubrać... Ja zawsze staram się stawiać na klasykę - to najbardziej uniwersalne rozwiązanie! Kopertowe body i woskowane spodnie już tworzą podstawę udanej stylizacji, a do tego szary płaszcz, botki oraz torebka - mamy zestaw idealny!

Ostatnio pokochałam body! Czuję się w nich mega kobieco -  to mój must have ostatnich tygodni. Ten szary płaszcz również musiał trafić do mojej szafy. Urzekł mnie tym, że jest lekko taliowany i ma ładny kolor.

A do tego mój najnowszy nabytek, czyli torba, ale nie taka zwykła torebka... To torba na laptopa! Nie domyśliłaś się, prawda? Elegancka, pasuje do wszystkiego, a w środku jest różowa, co dodaje jej trochę pazura. Dla mnie takie rozwiązanie jest idealne, ponieważ dużo pracuję na komputerze, a typowe torebki na laptopa mnie nie przekonywały... Teraz mogę bez wstydu zabierać pracę ze sobą na przykład do kawiarni :) Taka skórzana torba jest idealnym pomysłem na prezent, tym bardziej, że z kodem nienaltowska otrzymacie na nią 10 % rabatu!




Płaszcz - Greenpoint.pl

Body -osiedlowy butik
Spodnie - Stradivarius
Buty - Clarks
Torba na laptopa - Solier.pl
 


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka