1 gru 2018

Kolekcja Cashmere Women NeoNail



Najnowsza kolekcja NeoNail Cashmere Women bardzo przypadła mi do gustu... Kolory w niej zawarte idealnie pasują do mojego stylu, ponadto są to barwy perfekcyjnie wpisujące się w klimat jesienno - zimowy!

Sensual Dream - bordowy, najciemniejszy odcień z całej kolekcji
Blushing Cheek - nieco jaśniejszy od poprzedniego, bordowy
Magnetic Look - fioletowy, ciepły kolorek
Velvet Lips - fioletowo - różowy odcień
Warming Hug - szarość idealna
Soft Touch - ciepły, beżowo - szary kolor
Vanilla Skin - najjaśniejszy z kolekcji, jasny ciepły odcień


Moim faworytem z tej kolekcji jest Velvet Lps, który możecie zobaczyć na zdjęciach. Razem z nim najbardziej polubiłam Sensual Dream oraz Blushing Cheek. Kolory te bardzo fajnie komponują się ze sobą, jednak solo również wyglądają obłednie!


Dodatkowo NeoNail wypuściło na rynek niesamowicie ciekawy produkt - Spider Gel w dwóch odcieniach (białym i czarnym). Żele te posiadają jakby gumową konsystencję, dzięki czemu można stworzyć proste, precyzyjne linie i w łatwy sposób wyczarować mnóstwo fantazyjnych zdobień.


Jestem bardzo ciekawa, co o myślicie o mojej stylizacji... Podobają Wam się takie kolory?
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka