4 lip 2018

Ulubieńcy ostatnich tygodni



Bardzo dawno nie pisałam o ulubieńcach, więc dziś nadszedł czas, by pokazać Wam produkty, które sprawdziły się u mnie na przestrzeni ostatnich kilku tygodni... 

PERFUMY AQUA ALLEGORIA MANDARINE BASILIC GUERLAIN

Perfumy Aqua Allegoria dostałam na początku maja i pokochałam od pierwszego powąchania... Jest to zapach idealny na lato, czyli niesamowicie lekki, nie przytłaczający, owocowy. Trwałość tych perfum określam bardzo pozytywnie - na ubraniach wytrzymują praktycznie cały dzień, na skórze jest trochę gorzej, ale tak już zazwyczaj bywa. Perfumy Guerlain polecam wszystkim lubiącym świeże zapachy, bo mnie oczarowały!


MASECZKI CHICCHIQ

Maseczki pochodzą z wiosennego spotkania blogerek w Białymstoku, wiec są już ze mną trochę czasu. Pierwsze, o czym muszę wspomnieć to ich obłędny zapach - czekoladowa (oczyszczająca) pachnie jak budyń i ma także podobną konsystencję, a różana (odmładzająca) pachnie oczywiście jak kwiat róży i ma piękny fioletowy odcień. Po zastosowaniu tych maseczek odczuwalne jest nawilżenie, rozjaśnienie, wygładzenie, odświeżenie oraz odprężenie skóry. Jedna saszetka wystarcza na dwa użycia. W sprzedaży są pełnowymiarowe opakowania i jest do wyboru kilka wersji, których jestem niesamowicie ciekawa... A Wy je znacie?


RÓŻOWA PŁUKANKA DO WŁOSÓW DELIA

Używam jej, by nadać różowo - brzoskwiniowego odcienia moim rozjaśnionym włosom... Łyżkę płukanki rozpuszczam w misce letniej wody, następnie moczę włosy przez około dwie minuty. Uzyskany efekt bardzo mi się podoba i myślę, że takie niezobowiązujące szaleństwa z kolorem idealnie pasują na letnią porę roku!


OLEJEK DO CIAŁA WELLNESS & BEAUTY

Olejku używam już od dawna i jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ dobrze nawilża skórę, wygładza ją i do tego pięknie pachnie! Produkt stosuję po kąpieli na wilgotną skórę i tak nakładany sprawdza się najlepiej. Od czasu do czasu wsmarowuję go też w końcówki włosów - w tej roli również dobrze się sprawdza.


BRANSOLETKI DELAKINIA

Są one moimi ulubionymi dodatkami w ostatnim czasie! Noszę je praktycznie każdego dnia i myślę, że pasują do wielu stylizacji. Osobiście łączę je z zegarkiem i bardzo mi się to podoba! Bransoletka ze sznurka jest niezwykle modna w tym sezonie, a rozetka zdecydowanie króluje w biżuterii! Jestem bardzo ciekawa, czy znacie tę markę... Jeśli nie to musicie to nadrobić, bo bransoletki są super jakości i nosi się je bardzo przyjemnie! Bransoletki DeLaKinia znajdziecie TUTAJ :)


CZARNY CHOKER SOTHO

Ostatnio polubiłam takie klimaty! Choker posiada styl, który nie spodoba się każdemu, jednak do mnie bardzo przemawia... Według mnie fajnie wygląda połączony z innym (już bardziej delikatnym naszyjnikiem)! Przyciąga uwagę otoczenia, pasuje do wielu stylizacji i o to mi chodzi! Dodatkowo jest świetnie wykonany.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka