27 lip 2018

Colors Of Freedom NeoNail



Letnie paznokcie od zawsze kojarzą mi się z odważnymi, intensywnymi, soczystymi kolorami. Macie podobnie? Jestem pewna, że tak! Duża ilość osób nosi na pazurkach takie odcienie, ja również w ostatnim czasie szaleję z wyrazistymi barwami i przyznaję, że bardzo mi się to podoba!  

W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam najnowszą kolekcję lakierów NeoNail, w której skład wchodzi sześć kolorów:

Wild Heart -  soczysty odcień fuksji, odważny i pełen energii
Be Yuorself - jasny, neonowy róż, świetny do opalenizny
Chasing Dreams - cukierkowy róż
Never Give Up - ciemniejszy, intensywny odcień fioletu
Self Belief - jasny, delikatny fiolet
Fight For It - limonkowy, intensywny żółty


Wszystkie lakiery są piękne, pełne wyrazu i mogą przypaść do gustu wielu osobom. Ponadto są bardzo dobrze napigmentowane - wystarczą dwie cienkie warstwy, by płytka paznokcia była idealnie pokryta. Odcienie z najnowszej kolekcji NeoNail możemy bez problemu łączyć ze sobą i tworzyć manicure wedle swoich upodobań. Można także stworzyć nimi wzorki na białym lakierze, co wygląda równie świetnie!



Colors Of Freedom to kolekcja ociekających soczystością, energetycznych odcieni, które dodają pewności siebie! Jestem bardzo ciekawa, który najbardziej przypadł Wam do gustu. Ja do mojego manicure użyłam odcienia Fight For It i jest to zdecydowanie mój faworyt. Lato na paznokciach gwarantowane! 


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka