12 cze 2018

NeoNail Aquarelle




Dziś mam dla Was moją propozycję manicure z wykorzystaniem lakierów NeoNail z kolekcji Aquarelle. Kolekcja ta dostępna jest w sprzedaży już jakiś czas, jednak dopiero od niedawna gości u mnie na pazurkach. Jestem bardzo ciekawa, czy podobają Wam się takie zdobienia... Mnie przekonały do siebie całkowicie!

Zdecydowałam się wykonać wzór tylko na jednym paznokciu każdej dłoni, jako podstawy użyłam lakieru Milk Shake, za bazę posłużył mi produkt Aquarelle Base Clear. Do zdobienia wykorzystałam odcienie - Fuchsia i Purple, które zaaplikowałam po kropelce na plastikowy spodek i za pomocą pędzelka zaczęłam tworzyć nimi wzorek na płytce paznokcia - najpierw jeden kolor, następnie drugi kreśląc jakby koła. Po uzyskaniu zadowalającego efektu utwardziłam lakier. Resztę paznokci pomalowałam odcieniem Pretty Jealous z kolekcji Pastel Romance (mój ulubiony). Oczywiście na zakończenie nałożyłam top, aby wszystko zabezpieczyć i nadać paznokciom połysk. Otrzymany rezultat możecie podziwiać na załączonych zdjęciach.




Myślę, że moja propozycja może sprawdzić się na wiele okazji i choć jest dosyć prosta robi duże wrażenie na każdym, kto ją ogląda. Kolekcja Aquarelle posiada kilkanaście odcieni i tak naprawdę nie nakłada żadnych ograniczeń odnośnie tego jaki efekt z nią uzyskamy - wszystko zależy od naszej kreatywności. Uwielbiam takie lakiery! Z całą pewnością sięgnę po nie do letnich manicure. 


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka