8 maj 2018

Wiosenny Manicure z Pastel Romance NeoNail | Loteria



Wiosna rozgościła się na dobre i w końcu zakwitły moje ukochane bzy... Nabrałam więc ochoty na nowe pazurki, które będą idealnie pasować na tę porę roku. Do stworzenia wiosennego manicure wybrałam lakier w odcieniu First Date, czyli jasny fiolet z najnowszej kolekcji NeoNail. Kolorek ten bardzo kojarzy mi się z bzami i jest wprost stworzony dla mnie!


Kolekcja Pastel Romance to sześć lakierów w pięknych pastelowych odcieniach - wspomniany już First Date (jasny fiolet), Sweet Coquette (blady fiolet), Pretty Jealous (jasny róż wpadający w fiolet), Passion Flame (pudrowy róż), Mood For Love (brzoskwiniowo - różowy) oraz Gentle Kiss (brzoskwiniowy). Wszystkie barwy będą rewelacyjnie współgrać z opaloną skórą, idealnie wpasowują się w trendy tego sezonu. Trudno jednoznacznie wskazać najładniejszy kolor z tej serii - każdy wywołuje uśmiech na twarzy! A w dodatku te nazwy lakierów! Zdecydowanie kolekcja ta została stworzona z myślą o romantyczkach... Zgadzacie się?



W mojej stylizacji oprócz lakieru First Date użyłam również pyłku Glittery Effect nr 3. Jak Wam się podoba takie połączenie?


A teraz pora na ważną informację - NeoNail przygotowało świetną loterię, w której nagrodą główną jest samochód - stylowy Fiat 500 w wybranym przez Ciebie kolorze! Przewidziane są także inne atrakcyjne nagrody takie jak aparty Instax, skutery Django oraz lakiery! Jedyne, co należy zrobić to kupić produkty NeoNail za minimum 50 zł (koniecznie zatrzymaj paragon), zarejestrować zachowany paragon na stronie loteria.neonail.pl. Należy również zaakceptować regulamin.

Jeden paragon bierze udział w losowaniu trzech nagród (dziennej, tygodniowej i głównej). Loteria trwa od 7 maja do 3 czerwca. Powodzenia!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka