19 lut 2018

Gotowa na wiosnę | Buty


Tym wpisem rozpoczynam nową serię na blogu - "Gotowa Na Wiosnę". Będzie to cykl postów, w których mam zamiar pokazywać Wam zarówno moje wiosenne niezbędniki, jak i nowości. Myślę nad zmianą stylu ubioru na bardziej klasyczny, minimalistyczny i chciałabym dzielić się z Wami wszelkimi haulami zakupowymi, itp :)

Uwielbiam kalosze! Tamtej wiosny towarzyszyły mi moje ulubione Tommy Hilfiger, a w tym sezonie postawiłam na słynne już kalosze Hunter. Przyznam, że bardzo mi się podobają i wiem, że będą pasować do wielu stylizacji... Nie tylko na wiosnę, lecz na cały rok! Jak widzicie na pierwszym zdjęciu sprawdzają się świetnie na odwilż :)



Wybrałam wersję Gloss, która po długich godzinach przeglądania zdjęć w internecie spodobała mi się najbardziej. Już nie mogę doczekać się aż będę mogła założyć te kaloszki do sukienki i ramoneski... Jak na razie noszę je do czarnej, zimowej kurtki oraz mojej ukochanej torebki OBag. Myślę, że wygląda to nieźle!

Dajcie znać, co o nich myślicie. Lubicie kalosze? Czy może wręcz przeciwnie?  



Post powstał przy współpracy ze sklepem footway.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka