29 sty 2018

Karnawałowe paznokcie | Nowości NeoNail | KONKURS

Dziś mam dla Was paznokciowy wpis, a dokładniej moją karnawałową stylizację, a także porcję nowości oraz małą niespodziankę...

Szukacie dodatków, które będą nieziemsko prezentować się na pazurkach? Ja już znalazłam! Są to nowości od NeoNail - pyłki Volcano i folie Chrome Flakes. Wyglądają po prostu obłędnie! Zachwycam się nimi za każdym razem, gdy na nie spojrzę. Cudo!



Lakiery, które użyłam do stylizacji (Milk Shake, Pure Black, Evening Walk, Homecoming) idealnie trafiają w mój gust! Przemawia do mnie ich "zimowa" kolorystyka. Połączone z różnorodnymi dodatkami tworzą niesamowity efekt. 

Ps. Na mały palec użyłam folii o numerze 3, a na serdeczny połączenie numeru 2 oraz 1.


A na koniec wspomniana niespodzianka... Kochane, zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie Happy New You with NeoNail! Jego zasady są bardzo proste, a nagrody atrakcyjne! Wystarczy zrobić zakupy w sklepie NeoNail za minimum 50 zł (należy zachować paragon - ważne!) oraz odpowiedzieć na jedno, proste pytanie - jak dotrzymasz postanowień noworocznych? Zgłoszenia należy wysyłać poprzez stronę happynewyou.neonail.pl Konkurs trwa do 09.02.2018 roku, więc szybciutko bierzcie w nim udział, bo czasu jest już coraz mniej. Na zachętę wspomnę Wam o nagrodach - 3 x tydzień metamorfozy z Ewą Chodakowską w hotelu Columna Medica, 5 x komplet biżuterii Lilou oraz 10 x Starter Set Premium od NeoNail. Myślę, że nagrody są bardzo fajne i warto o nie zawalczyć! 

Buziaki! :*


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka