26 maj 2019

Efekt Glow Na Skórze | Domowa Maseczka | Perfumy Na Lato


Jeszcze nie tak dawno moim niezastąpionym kosmetykiem był puder do twarzy jednak od kilku miesięcy praktycznie go nie używam! Idealnie matową skórę zastąpił efekt glow, który pokochałam całym sercem... To właśnie rozświetlona skóra jest u mnie "must have" tego roku... Czy jest coś jeszcze? Tego dowiecie się w dalszej części tego wpisu.

Wrócę jeszcze od efektu glow... Najłatwiej stworzyć go za pomocą rozświetlacza, najlepiej drobno zmielonego. Wystarczy nałożyć kosmetyk na szczyt kości policzkowych i grzbiet nosa (oczywiście pomijając jego czubek). Bardzo ładnie wyglądają też rozświetlone kąciki oczu oraz łuki brwiowe! A do optycznego powiększenia ust polecam odrobinę rozświetlacza na łuk kupidyna :)



Oprócz rozświetlacza lubię używać też Beauty Blur Vita Liberata, który już od jakiegoś czasu sprawdza się u mnie jako baza pod makijaż, a także lekki krem bb... Nakładam go na oczyszczoną, stonizowaną i nawilżoną skórę - dosłownie wystarczy jego odrobina! Czasem mieszam go też z podkładem - taką wersję również sobie chwalę... Rozświetlenie jest delikatne jednak zauważalne, a skóra wygląda zdrowo i pięknie. Jak już jestem przy tej marce to chciałabym wspomnieć również o bronzerze w kamieniu, który jest moim hitem w kwestii ocieplania cery (nadaje ładny efekt opalenizny).


Jeśli jeszcze Wam mało to efekt rozświetlenia, a także nawilżenia skóry spotęguje mgiełka od Beauty Blender. Sama używam jej bardzo często i zawsze jestem zadowolona z jej działania.


Lubicie domowe maseczki? To koniecznie musicie wypróbować tej ze spiruliną! Kiedyś stosowałam ją bardzo często, a teraz znów do niej wróciłam. Rozświetla, nawilża, a cera jest po niej jednolita oraz promienna. Wystarczy wymieszać spirulinę z jogurtem naturalnym 1:1, nałożyć na twarz, zmyć po około 20 minutach i gotowe!



Niebanalnie kobieca propozycja perfum Armani In Love With You jest dla mnie idealna na lato... Trwałe, niejednolite, z wyczuwalną nutą wiśni oraz jaśminu... Cudo! Perfumy dostępne w większości perfumerii, moje pochodzą akurat z Notino :) Jeśli śledzicie mnie na IG to pewnie wiecie, że ostatnio byłam na ich evencie, więcej możecie przeczytać tutaj.


Zaciekawiłam Was którymś produktem?
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka