15 mar 2019

Maseczki UNITOUCH | Seria Garden



Już od dłuższego czasu bardzo popularna jest koreańska pielęgnacja twarzy... Na pewno słyszałyście o tych słynnych 10 krokach, które potrafią zdziałać cuda. Ja dopiero od niedawna zaczęłam interesować się tym tematem, powoli wdrążam do swojej pielęgnacji produkty takie jak esencje, sera, maski w płacie, itp... I to właśnie o tych ostatnich będzie dzisiejszy wpis.

Marka UniTouch swoje korzenie ma w Tajwanie, a na polskim rynku istnieje stosunkowo od niedawna. W produktach tej firmy stosowane są tylko naturalne składniki, przede wszystkim ekstrakty z olejków roślinnych, nie są używane żadne środki chemiczne, konserwujące, czy też sztuczne barwniki. 


UniTouch Garden to moja ulubiona seria, w której skład wchodzą trzy maski z ekstraktem z kawioru, orchidei i jaśminu.

Zacznę od tego, że maski są bardzo dobrze nasączone i świetnie przylegają do twarzy. Ta z ekstraktem z orchidei jest maską 3D - można założyć ją za uszy, idealnie dopasowuje się do nosa, podbródka, zahaczając nawet o szyję! Dwie pozostałe również bardzo dobrze przylegają, a także posiadają warstwę zewnętrzną (ułatwiającą nakładanie), którą oczywiście należy zdjąć po dopasowaniu płachty do twarzy. 

Działanie to same plusy... Jak wiecie mam skórę problematyczną, a te maseczki ją uspokajają, gdy wyskoczy mi jakaś boląca, czerwona niespodzianka lub coś mnie podrażni.


Maska z ekstraktem z orchidei regeneruje skórę i dość mocno ją nawilża, dodatkowo posiada właściwości ujędrniające oraz rozświetlające. Tak jak pisałam wyżej, maska jest 3D i bardzo mi się to w niej podoba! 


Maska z ekstraktem z jaśminu posiada składniki oczyszczające skórę, bardzo ładnie rozświetla i rozjaśnia przebarwienia. Dodatkowo po jej użyciu skóra jest napięta, nawilżona i taaaaka lśniąca, co oczywiście jest wielkim plusem... Ostatnio nie lubię matowej skóry, wolę zdrowy blask!


Maska z ekstraktem z kawioru przeznaczona jest do skóry wiotkiej i pozbawionej jędrności. Po jej zastosowaniu odczuwalne jest porządne nawilżenie, a także wygładzenie. W jej składzie oprócz ekstraktu z kawioru znajdziemy też kwas hialuronowy, który sprawia, że skóra dłużej utrzymuje młody, zdrowy wygląd!

 
Maseczki dostępne są w Sephora :) Dajcie znać, czy miałyście styczność z produktami tej firmy!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka