2 lis 2018

Nowości NeoNail | Baza 6 w 1 | Kolekcje Illuminate i Fall In Love



Dziś mam dla Was kolejny pazurkowy wpis, a w nim dużo nowości do pokazania!

Zacznę od ostatniego hitu NeoNail, czyli proteinowej bazy 6w1... Baza ta ma naprawdę wiele zalet - można stosować ją pod lakier hybrydowy, używać jej do wyrównywania nierówności oraz nadbudowywania paznokci, a także do przedłużania (nawet do 1 cm).

Na zdjęciach zamieszczonych poniżej możecie zobaczyć jak przedłużyłam tą bazą paznokcie i muszę przyznać, że bardzo łatwo się z nią pracuje - podczas zabiegu nie miałam najmniejszych problemów chociaż to dopiero moje drugie przedłużenie w życiu!





Spójrzcie również na te przepiękne kolekcje lakierów NeoNail - Fall In Love oraz Illuminate. Pierwsza z nich to zjawiskowe jesienne kolory, które z całą pewnością trafią w gusta ogromniej ilości osób. Druga to iskrzące lakiery, które mienią się na różne kolory w zależności od padania światła. Cudeńka! Można się w nich zakochać!





Jestem bardzo ciekawa, czy znacie te lakiery i czy miałyście już styczność z bazą 6w1?
Dajcie koniecznie znać, co sądzicie o mojej jesiennej stylizacji!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka